O mnie
Jestem absolwentką studiów psychologicznych na Uniwersytecie Warszawskim, studia ukończyłam w ramach specjalności z psychoterapii. Obecnie jestem w trakcie całościowego 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie psychodynamicznym w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym oraz jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej. Swoją praktykę psychoterapeutyczną regularnie superwizuję pod okiem certyfikowanego superwizora, pracującego w tym samym nurcie psychoterapii. Pracuję zgodnie z zasadami etyki zawodu psychologa i psychoterapeuty. W swojej praktyce skupiam się przede wszystkim na dobru pacjenta.
Doświadczenie zawodowe
Od 2022 roku pracuję w Telefonie Zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111 w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, gdzie prowadzę konsultacje psychologiczne w formie zdalnej (telefonicznej i online). W swojej pracy skupiam się na zapewnieniu bezpieczeństwa w sytuacjach kryzysowych, ale również na poszerzeniu perspektywy klienta, poszukując indywidualnych zasobów oraz możliwości na zapewnienie pomocy w jego otoczeniu. Przeprowadzam też krótkie konsultacje z rodzicem dziecka lub osobą wspierającą w jego środowisku, gdy niezbędne jest objęcie klienta regularną pomocą psychologiczną lub psychiatryczną.
W 2021/2022 roku odbyłam roczny staż psychoterapeutyczny w Akademickim Ośrodku Psychoterapii w nurcie psychodynamicznym. Uczestniczyłam w procesie psychoterapetycznym grupy terapeutycznej jako ko-terapeutka pod okiem certyfikowanego i doświadczonego psychoterapeuty. Swoją wiedzę poszerzam, a praktykę wciąż rozwijam, biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach z zakresu psychologii i psychoterapii, ale też z zakresu prawa, dietetyki, pracy socjalnej, czy psychiatrii. Moje doświadczenie pokazuje, że taka wiedza jest niezbędna, aby właściwie wspierać pacjenta.
W procesie terapeutycznym koncentruję się na życiu wewnętrznym pacjenta, na nieadaptacyjnych mechanizmach obronnych, które pacjent wykształcił w toku obecnego życia i które wpływają na komfort jego funkcjonowania. Skupiam się również na nieświadomych konfliktach, nazywając je i pracując nad ich rozwiązaniem wraz z pacjentem. Dzięki temu proces umożliwia pacjentowi przepracowanie trudnych doświadczeń — zarówno przeszłych, jak i obecnych — co w efekcie prowadzi do trwałej zmiany w strukturze osobowości.